ورود عضو شوید

قوانین سرویس دهی


 

 

قوانین کلی :

- مسئولیت حفاظت از فایلها، مطالب موجود در سایت، نام کاربری و کلمه عبور و بکاپ گیری روزانه از اطلاعات بر عهده کاربر میباشد و در صورتی که مشکلاتی از سوی این موارد پیش آید، هیچگونه مسئولیتی متوجه شرکت آوای جنوب نمی باشد . لازم به ذکر است  به طور اتوماتیک سیستم پشتیبان گیری هفتگی برای کلیه سرویس های وب هاستینگ فعال می باشد .

- کاربر نباید از سرویس میزبانی وب (وب هاستینگ) به عنوان هاست دانلود و یا آپلود استفاده نماید.

- استفاده از سرویس هاست اشتراکی به منظور میزبانی چت روم ها ، بدلیل فشار زیاد به سرور ، به هر نحو ممنوع می باشد.

- سرور های مجازی  به صورت مدیریت نشده ارائه می شوند و فقط به مشکلات شبکه و سخت افزاری رسیدگی می شود (در صورت امکان به مشکلات و مسائل نرم افزاری هم جواب داده خواهد شد).

- خدمات آموزشی (حل مشکلات برنامه نویسی، حل مشکلات طراحی، آموزش نحوه حل مشکل بوجود آمده توسط خود کاربر و...) به هیچ عنوان شامل وظیفه شرکت آوای جنوب نمی شود.

- نصب و راه اندازی مجدد سیستم عامل در کل طول دوره فقط یکبار رایگان انجام خواهد شد (برای هر بار اضافه 5000 تومان دریافت میگردد).

- بک آپ گیری از سرور های مجازی به عهده کاربر می باشد و شرکت آوای جنوب هیچگونه مسئولیتی در این مورد ندارد.

قوانین پشتیبانی :

تعهدات کاربر :

- کاربر متعهد می شود که تمامی تیکت های پشتیبانی را به زبان فارسی تایپ و ارسال کند.

- کاربر متعهد می شود تا از ارسال تیکتهای مکرر و در یک موضوع جدا خودداری کند.

- کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و ادب پیگیری نماید.

- کاربر موظف است هنگام ارسال تیکت، سرویس مربوطه، عنوان تیکت، و متن تیکت را به درستی و با توضیحات کامل وارد نماید تا در پاسخگویی اپراتورهای شرکت وقفه ایجاد نشود و در نهایت در حل مشکل کاربر تسریع گردد.

- کاربر اهمیت تیکت را بایستی با توجه به اهمیت واقعی تیکت انتخاب کند و نبایستی بدون دلیل اهمیت "ضروری" را انتخاب کند. وضعیت ضروری تنها برای مواردی اعم از Down بودن سرور، در دسترس نبودن سرویس و... می باشد.

تعهدات اپراتور (کارمند/پشتیبان) :

- اپراتور شرکت آوای جنوب متعهد میشود تا تمامی تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات مربوط به پشتیبانی سرویس مربوطه انجام دهد تا رضایت کاربر را جلب نماید.

- اپراتور موظف است تا در نهایت ادب و احترام به پاسخگویی کاربر بپردازد تا مشکل کاربر مرتفع گردد.

- اپراتور متعهد میشود تا تیکت کاربر را در اسرع وقت پاسخ دهد. شایان ذکر است زمان پاسخگویی به تیکتها در زمان بحران و مشکلات اساسی سرور 24 تا 48 ساعت می باشد.

شرایط بازپرداخت وجه :

- تمامی سرویس ها دارای 24 ساعت زمان تست هستند که در صورت ناراضی بودن مشترک وجه مسترد شده به طور کامل برگشت داده خواهد شد.

- مشترکینی که بعد از سپری شدن 24 ساعت زمان تست درخواست بازپرداخت وجه می نمایند باید دلیلی قانع کننده و یا مدرکی مستند ارائه نمایند.

- مشترک نباید قبل از درخواست باز پرداخت وجه بیش از 25 درصد از فضا ، پهنای باند یا سایر امکانات سرویس خریداری شده را استفاده کرده باشد.

- هزینه هایی مثل کانفیگ های مربوط به سرور، ثبت دامنه، آی پی و 500 تومان بعنوان کارمزد از مبلغ سرویس کسر خواهند شد.

توجه : شرکت اوای جنوب می تواند این قرارداد را در هر زمان که بخواهد، از طریق تغییر این سند در  وب سایت، برای خود محفوظ می دارد. ما به شما توصیه می کنیم که به صورت دوره ای برای  اطلاع از این تغییرات، به سایت مراجعه کنید. پس از هر تغییر فرض ما بر این است که  شما، آن تغییر را پذیرفته اید.